شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علیدوست

حوزه /عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حماسه ملی هفتم اسفندماه بهترین سرمایه در اختیار منتخبان برای خدمت بهتر و صادقانه تر به عموم مردم عزیز ایران اسلامی است.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به حضور بیش از 60درصدی مردم در پای صندوق های رای گیری روز جمعه ابراز داشت: مسئولان و منتخبان ملت در هر رده و پستی که هستند بدون آن که این حضور را به نفع خود مصادره کنند باید آن را یک فرصت کم نظیر و یک سرمایه بزرگ حساب کرده و آن را بنیانی برای خدمت بهتر به مردم قرار دهند.
وی همچنین افزود: حضور یکپارچه ، حماسی و دشمن شکن مردم نشان داد که آن ها ورای همه سلایق و اختلاف نظرهای سیاسی و اجتماعی ، عموماً نظام و کشور و انقلاب را دوست دارند و در دفاع و یاری از انقلاب و رهبری ، کم نمی گذارند.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اضافه کرد: این حضور بار دیگر ثابت کرد که تبلیغات گسترده و امواج ضلالت آمیز دشمنان کشور و انقلاب روی قاطبه مردم فهیم و بصیر ما اثری نگذاشته است و آن ها در کمال هوشیاری و بصیرت رای به نظام و انقلاب دادند.
وی ادامه داد: از این پس نیز همه کاندیداها چه آنان که در شمارش آرا موفق به کسب اکثریت شده و رهسپار مجلس شدند و چه کسانی که توفیق پیروزی با آن ها یار نبود باید بدانند که در درجه اول باید به منافع انقلاب و مصالح کشور بیندیشند و لذا مراقب باشند که تخریب و بداخلاقی و پنجه تعرض کشیدن به آبروی طرف مقابل به هیچ وجه صحیح نیست.
آیت الله علیدوست همچنین خاطرنشان کرد: پیام این حضور همچنین برای رسانه های جمعی این است که بیشتر در مسیر تقویت فضای اخلاقی کشور بکوشند؛ کسانی که با موازین دینی آشنا هستند از فضای عمومی رسانه های جمعی چه رسانه ملی و چه رسانه مکتوب و مجازی، عموماً به لحاظ اخلاقی راضی نیستند و حال آن که ما باید بدانیم بر اساس آموزه های اسلامی می بایست از دروغ و تهمت و سوء ظن و گفتگوهای تند و تخریبی به شدت پرهیز کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha