پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

حوزه / هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای از حضور پرشور، گسترده و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن  اطلاعیه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است: 

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

پس از راهپیمایی غرورآفرین 22بهمن، بار دیگر در حضوری پرشور و باشکوه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هوشمندانه و آگاهانه، با اهداف و آرمان های بلند نظام اسلامی میثاقی دوباره بستید. حضور باصلابت شما در این انتخابات بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.تجلی غرورآفرین شما خواست مقام معظم رهبری را در خلق حماسه ای سیاسی به بهترین نحو محقق کرد و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه های بین المللی تحکیم بخشید. شما مردم همیشه در صحنه،بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی»، برگ زرین دیگری آفریدید و با خلق حماسه سیاسی، وحدت و انسجام ملی و اسلامی را به نمایش گذاشتید و توطئه‌‌های دشمنان را ناکام ساختید. بی شک پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی و حاکمیت به شمار می‌روید.

 مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در این انتخابات عظیم، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای پیشرفت و تعالی جامعه، مسألت دارد. همچنین ضمن قدردانی ویژه از اعضای محترم شورای نگهبان، وزارت محترم کشور، رسانه ملی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کلیه کاندیداهایی که با قراردادن خود در معرض آرای مردم به پرشورترشدن انتخابات کمک نمودند و تمامی مجریان و ناظران دست اندرکار برگزاری این دوره از انتخابات، به منتخبین شریف مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق خدمتگزاری ایشان را از ذات اقدس ربوبی مسألت می نماید. امید است با حفظ امانتداری و جلب رضایت الهی، از رأی مردم پاسداری نموده و در راستای عمل به شرع مقدس و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کشور، حفظ آرمانهای امام راحل(ره) و پاسداشت خون شهیدان وطن بکوشید.

هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha