سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: منتخبین مردم در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به اعتماد مردم پاسخ دهند و برای رفع مشکلات آنان و عزت و سربلندی کشور، در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند.

آیت الله اسدالله ایمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با تبریک حضور با عشق و علاقه بیش از 60 درصد مردم در پای صندوق های رای در هفتم اسفندماه، اظهار داشت: صاحبان اصلی انقلاب با حضورشان در روز هفتم اسفندماه، بار دیگر به تمام دنیا ثابت کردند که با همه هجمه های دشمن و فشارهایی که از سوی استکبار به مملکت اسلامی وارد می شود، در راستای حفظ ارزش ها و آرمان ها، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی است، طبعا پایه اصلی آن بر انتخاب و گزینش مسئولین از طرف مردم است. این حرکت مورد توجه خاص امام راحل(ره) بوده و از همان آغاز پیروزی انقلاب مراجعه به آراء عمومی و حاکم سازی آراء مردم در دستور امام عزیز بوده است.

*پیوند مردم با نظام و رهبری

وی با بیان این که همه دنیا می دانند ایران اسلامی تنها کشوری است که با گذشت 37 سال از انقلابش باز هم مردم در هر انتخابات و همه پرسی واقعا حماسه می آفریند، ابراز داشت: دخالت مردم در سرنوشتشان، پیوند با اصل نظام و رهبری، ناامیدی دشمنان و ایجاد حیات تازه برای جامعه و تزریق خون تازه به رگ های کشور از برکات حضور مردم در صحنه های مختلف است.

امام جمعه شیراز با اشاره به تلاش های دشمن علیه نظام اسلامی، گفت: از ماه ها قبل دشمن به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی بود که حضور مردم را کمرنگ کنند و با هزینه های کلان خواستند که مردم روز هفتم اسفند ماه را فراموش کنند، ولی باز هم مردم ایران اسلامی علی رغم برخی مشکلات، مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آن زدند.

*انقلاب بیمه شد

آیت الله ایمانی یادآور شد: با حضور مقتدرانه و با عزت مردم میهن دوست و با به نمایش گذاشتن صف های بسیار طولانی در مراکز اخذ آراء، ملت بار دیگر توانست حصار و زره محکمی در مقابل نفوذ دشمن ایجاد کند و انقلاب را بیمه نماید.

وی با تاکید بر این که حضور کم نظیر مردم در پای صندوق های رای، به انقلاب روح و طراوت تازه ای بخشید و روح ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را خشنود کرد، افزود:  باید به این مردم غیور دست مریزاد گفت و سجده شکر بجا آورد.

نماینده ولی فقیه فارس با تاکید بر این که مردم برای انجام وظیفه و تکلیف شرعی به پای صندوق ها آمدند و به کاندیدای مورد نظر رای دادند، تصریح کرد: هر یک از آراء مردم، قدمی برای حفظ استقلال کشور و دستاوردهای ملی و انقلابی بود.

*منتخبین برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس خطاب به منتخبین ملت گفت: منتخبین مردم در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به اعتماد مردم پاسخ دهند و برای رفع مشکلات آنان و عزت و سربلندی کشور در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش بسیاری کنند.

*ضرورت قانون مداری

آیت الله ایمانی در پایان بر ضرورت قانون مداری تاکید کرد و ابراز داشت: کاندیداهایی که رای نیاورده اند باید به قانون احترام بگذارند و از هر گونه حرکتی که باعث خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی می شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha