شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد عابدی - مدیر حوزه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با تاکید بر این که مردم وفاداری خود را به انقلاب و رهبری ثابت کردند، گفت: حماسه آفرینی ملت انقلابی ایران خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تقدیر از حضور پرشور و با صلابت مردم ایران اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، گفت: حضور مردم با غیرت، آگاه و بصیر ایران اسلامی در پای صندوق های رأی و تعیین سرنوشت، نشان دهنده وفاداری آنان به نظام مقدس اسلامی، آرمان های های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بود.

وی در ادامه افزود: انتخابات نمادی از حیات، جنبش، تحرک و پویایی است که در عالم تعقل و تعهد نصیب هر ملتی می شود و ملت ایران توانستند این زیبایی را در حد اعلاء در نظام اسلامی که مظهر ارزش های انقلابی و مظلوم نمایی است را ایجاد کنند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس افزود: مردم ایران اسلامی، با حضو بی بدیل و توصیف ناشدنی در پای صندوق های رأی این دوره از انتخابات حاضر شدند و بار دیگر با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و کشور را در برابر هجمه های دشمنان واکسینه و بار دیگر حماسه بزرگ سیاسی را به رخ دشمنان کشیدند.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا و حضور حداکثری خواهران و برادران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفند، حماسه‌ای سیاسی در مسیر توسعه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب را رقم زد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدی اضافه کرد: حماسه آفرینان ایرانی و وطن دوست، با خلق حماسه ای دیگر در انتخابات روز جمعه، بر جایگاه منطقه ای، ملی و بین المللی کشورمان تاثیر به سزایی گذاشتند و  اکنون مردم خواستار تعهد مضاعف مسئولین می باشند و نمایندگان منتخب نیز باید شکرگزار چنین نعمت بزرگ الهی باشند.

مدیر حوزه علمیه فارس  با تاکید بر این که حرکت سیاسی مردم، بار دیگر مسلمانان منطقه را بیدار کرد  ابراز داشت: قطعا مشارکت حداکثری و مقتدرانه ملت ایران، سالم بودن انتخابات، قانون مداری کاندیداها و آرامش حاکم در فضای انتخاباتی، خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha