جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید محسن شفیعی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: حضور موج ‌آفرین ملت ایران در هفتم اسفند، خون تازه‌ای در رگ‌های بیداری، ایستادگی، مقاومت و سلطه‌ستیزی جاری کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز،  گفت: حضور مردم  در انتخابات بسیار ارزشمند، چشم‌گیر و مایه سربلندی و مباهات بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: مردم به فراخوان و دعوت رهبر عزیزشان پای صندوق‌های رأی آمدند و به دنیای استکبار نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام شفیعی، با اشاره به دستاوردهای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: در حوزه داخلی بدون تردید حضور مردم در انتخابات سبب استحکام و تثبیت ارکان نظام جمهوری اسلامی است؛ چرا که انتخابات نماد مردم‌ سالاری دینی بوده و امروز برای انتخاب نمایندگان 2 جایگاه رفیع و خطیر مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرارگرفته‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، تصریح کرد: ان‌شاءالله انتخابات امروز و تشکیل دور جدیدی از این دو مجلس نشاط و بالندگی تازه‌ای به انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و ملت ما خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را در بعد فراملی بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: نظام اسلامی نسخه‌ای بر مبنای دکترین مردم‌سالاری دینی است، لذا در طول 37 سال گذشته در برابر نظام سلطه ایستاده، از پیچ ‌و خم‌های پیچیده و تنگناهای حساس عبور  کرده و با بالندگی و جوشش از درون در مقابل هجمه سنگین و ناجوانمردانه استکبار مقاومت می‌کند.

وی ادامه داد: دوستداران نظام اسلامی در هرجای منظومه هستی زمانی که پیوند دریای پرشور مردم عزیز ایران را با نظام جمهوری اسلامی در ادامه راه و استقامت و پایداری و ایستادگی‌شان مشاهده کردند، دلگرم‌تر و مستحکم‌تر شدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، در پایان تصریح کرد: حضور موج ‌آفرین ملت ایران در هفتم اسفند، خون تازه‌ای در رگ‌های بیداری، ایستادگی، مقاومت و سلطه‌ستیزی جاری کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha