پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور مردم پای صندوق های رای

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری در انتخابات را لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، تو دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب و نظام بود.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با بیان این که حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات، مورد توجه بسیاری از رسانه های غربی قرار گرفت، گفت: این حضور موجب تقویت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفافه برخی افراد در داخل کشور و همچنین کشورهای غربی و استکبار، نظام جمهوری اسلامی را نظام دیکتاتوری می خوانند، ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تو دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب و نظام بود.

وی با بیان این که برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است، گفت: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

استاد حوزه مازندران با بیان این که در آستانه انتخابات دشمنان نظام همه تلاش‌ خود را در جهت خدشه‌دار‌کردن این انتخابات آغاز کرده بودند، گفت: حضور کم نظیر مردم در پای صندوق های رأی همه توطئه ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که ملت ایران روز گذشته بار دیگر وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان کشید، تصریح کرد: این مردم با بصیرت و همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند که فریب سخنان و اظهارات آنها را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری مردم در انتخابات را لبیک به ندای ولی فقیه و حمایت آشکار از انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حضور قدرت چانه زنی ما را در عرصه های بین المللی تقویت خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب خنثی شدن این توطئه دشمنان انقلاب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha