پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید داود موسوی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که نمایندگان منتخب باید به فکر معیشت مردم باشند و زمینه کاهش مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند، گفت: باید در سایه تعامل، وحدت و همدلی تنها به فکر شکوفایی و بالندگی نظام اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند، این حضور را نشان دهنده عمق وفاداری و دلدادگی ملت ایران به انقلاب، نظام و رهبری دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی موجب تقویت جایگاه انقلاب و نظام اسلامی شدند، افزود: مردم کشورمان در همه صحنه های انقلاب حضوری بی نظیر و تعیین کننده داشتند و هفتم اسفند ماه نیز بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب ثابت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفتم اسفند ماه آزمون بزرگی برای ملت بود، تصریح کرد: مردم در این آزمون بزرگ ملی ثابت کردند علیرغم همه مشکلات همچنان مدافع انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام موسوی، پیروز اصلی و نهایی انتخابات امسال را ملت بزرگ ایران دانست و تصریح کرد: این مردم وفادار به انقلاب و نظام در هر صحنه ای که نظام احساس نیاز کرده در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان این که با تأکید بر این که امروز وظیفه همه منتخبین این است که با وحدت و همدلی تنها در جهت خدمت به مردم گام بردارند، افزود: این افراد باید از این فرصت خدمتگزاری که برای آنها به وجود آمده تنها جهت رفع مشکلات کشور و مردم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان را ناامید و دوستان را خوشحال کرد، گفت: این مردم با صلابت و هوشیار با صفوف به هم پیوسته خود در صحنه حاضر شدند و با این حضور خود نظام و انقلاب را بیمه کردند.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که ملت بزرگ ایران به وظیفه خود به خوبی عمل کردند، بیان داشت: امروز دیگر وظیفه مسئولان و منتخبان مردم است که این حضور کم نظیر ملت را با خدمت صادقانه پاسخ دهند.

حجت الاسلام موسوی همچنین با با تأکید بر تمکین همه افراد به ویژه کاندیداها به قانون، افزود: امروز همه باید در سایه قانون تنها در جهت خدمت به نظام و مردم گام بردارند.

وی با تأکید بر این که نمایندگان منتخب باید به فکر معیشت مردم باشند و زمینه کاهش مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند، افزود: باید در سایه تعامل، وحدت و همدلی تنها به فکر شکوفایی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha