جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علی اصغر دستغیب

حوزه/ نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات، گفت: حماسه هفتم اسفندماه، برگ زرّین دیگری از عزّت و اقتدار ملّت بزرگ ایران بر تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی افزود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو خبرگان رهبری طی بیانیه ای از حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه تقدیر کرد.

در پیام آیت الله دستغیب چنین آمده: آفرین بر عزم راسخ و همّت عالی چنین ملّتی که همواره پیوندی نا گسستنی با امام(ره) و رهبری (مدّظلّه العالی) داشته و در مقاطع حسّاس با تشکیل صفوفی همچون بنیان مرصوص در صحنه حاضر شده و نفوذ ناپذیری میهن اسلامی را در برابر دشمنان به نمایش گذارده اند .

عضو خبرگان رهبری در ادامه پیام تشریح کرد: از عموم شما هم استانی های وفادار و با کرامت که مثل همیشه به نمایندگان خود را در همه فراز و نشیب های موجود در جامعه اعتماد کردید و کاندیدای خود را به عنوان فرد اصلح انتخاب نمودید، تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم با یاری خداوند متعال تمامی منتخبین چه در مجلس خبرگان رهبری و چه در مجلس شورای اسلامی، هم چنان خدمتگزاری صدیق و شایسته برای شما عزیزان ولایتمدار و حق شناس باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha