پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: استکبار بار دیگر با این حضور میلیونی، باید خود را ملزم به احترام به تمامیت ارضی کشور دانسته، برای همیشه به خاطر بسپارد نظامی که از پشتوانه مردمی برخوردار است، همواره پیروز تمام صحنه هاست.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد رمز تداوم، استمرار و حضور مردم در صحنه ها بیشتر از گذشته کشف می شود، اظهار داشت: حضور گسترده و خودجوش مردم در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری نشان آگاهی و شعور بالای سیاسی و تعهد مردم به نظام بود و مردم غیور نشان دادند که همواره علاقه مند به جمهوری اسلامی و سرنوشت کشور خود می باشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و سیاسی خود می دانند، تصریح کرد:مردم با نیت انجام وظیفه و با هدف تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، شهداء و رهبر معظم انقلاب با وحدت و انسجام بار دیگر توطئه ها و خواب دشمنان را بی تعبیر گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت آزادی انتخاب، آگاهی و اعتماد به نهادها و موازین قانونی نظام است.

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه رأیی که از صندوق های انتخابات نظام جمهوری اسلامی بیرون می آید، خواست، اراده و انتخاب مردم است، اظهار داشت: مردم با اعتماد کامل و از روی اراده و آگاهی و با بینش در سرنوشت خود شرکت می نمایند.

وی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت کشور، دِین خود را نیز به نظام و منتخبان خود أداء می کنند، افزود: اما پس از اتمام انتخابات، نوبت خدمت رسانی خالصانه و بی منت مسئولان و نمایندگان به مردم است که به وظایف خود عمل نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که حضور میلیون ها نفر برای انتخاب سرنوشت کشور در پای صندوق های رأی، یاس و نا امیدی در اجرای برنامه های دنیای استکبار را به همراه داشت، تصریح کرد: استکبار بار دیگر با این حضور میلیونی، باید خود را ملزم به احترام به تمامیت ارضی کشور دانسته و برای همیشه به خاطر بسپارد نظامی که از پشتوانه مردمی برخوردار است، همواره پیروز تمام صحنه هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha