جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ دغدغه نبی مکرم اسلام(ص) حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان بود، چرا که این انسجام عامل پیروزی مسلمانان بر کفار و دشمنان است، لذا حفظ و تقویت این اتحاد باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، امروز در مراسمی به مناسبت فرارسیدن بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با بیاناین که مبعث روز شکستن بت های درونی و روز تولد ارزش هاست، گفت: بعثت پیامبر اسلام(ص) روز ابلاغ نبوت و تکمیل اخلاق و همچنین ناامیدی جاهلان تاریخ به ویژه دشمنان اسلام و قرآن می باشد.

وی، نبی مکرم اسلام(ص) را سرچشمه نور، رحمت و مهربانی دانست و ابراز داشت: پیامبر(ص) الگوی اخلاقی و معنوی برای بشریت و تجلی نور خداوند متعال در جهان می باشد.

دیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در ادامه افزود: رسول اکرم (ص) با بعثت خود خصایص ناپسند و جاهلیت اعراب از جمله زنده به گور کردن دختران و بت پرستی را از میان برداشت و به انسان ها به خصوص  زنان شخصیت و معرفت بخشید.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) با بعثت خود حقیقت و ملکوت نظام هستی را به بشریت نشان داد و دین خداپرستی را جایگزین بت پرستی نمود تا همگی از لطف و جود خداوند متعال برخوردار شوند.

وی در پایان تأکید کرد: دغدغه نبی مکرم اسلام(ص) حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان بود، چرا که این انسجام عامل پیروزی مسلمانان بر کفار و دشمنان است، لذا حفظ و تقویت این اتحاد باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha