پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه

حوزه/ استاندار کرمانشاه گفت: پس از ۳۷ سال از انقلاب، رهبر معظم و روحانیت در مسیر امام راحل گام برداشته و حرف ایران در مجامع بزرگ بین المللی به کرسی می نشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، اسدالله رازانی امروز در جمع مردم کرمانشاه با تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم شریف ایران و روحانیت معزز با تبعیت از آیات قرآن کریم دستآوردی عظیم و شکوهمند همچون انقلاب را رقم زدند که در تاریخ بشریت نظیر ندارد.

 استاندار کرمانشاه ادامه داد: در تاریخ جهان تعداد انقلاب های مشابه انقلاب اسلامی ایران به تعداد انگشتان دست نمیرسد و افتخار انقلاب ایران، مردمی بودن آن است.

 رازانی تاکید کرد: انقلاب ایران از لحاظ گوناگون از انقلاب های مشابه برتری دارد و از ابعاد گوناگون نظامی و سیاسی دارای اقتدار جهانی است و ملت برای بقای نظام پیرو و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند.

وی ابراز داشت: اقشار مختلف شیعه و سنی با وحدت و همدلی انقلاب را شروع کردند و امروز نیز با عزت و مدیریت رهبر معظم، انقلاب را تداوم بخشیده و پرچم آن در دستان رهبری به اهتزاز درآمده است.

استاندار کرمانشاه با انقلابیان اینکه ایران پیشواز حرکت های انقلابی در جهان است، گفت: پس از 37 سال از انقلاب، رهبر معظم و روحانیت در مسیر امام راحل گام برداشته و حرف ایران در مجامع بزرگ بین المللی به کرسی می نشیند.

رازانی در پایان بیان داشت: اهمیت انتخابات های پیش رو نیز مضاعف است زیرا دشمن حرکات مردم ایران را رصد می کند، قطعا ملت ایران در هفتم اسفندماه حماسه ای دیگر می آفرینند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha