شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ همایش و کارگاه آموزشی "پیوندهای آسمانی" با حضور زوج های جوان طلبه، در مجتمع فرهنگی بعث کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه، در این همایش گفت: مهم ترین هدف برگزاری این کارگاه و همایش، آموزش خانواده ها و توسعه سبک زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: کارگاه آموزشی «پیوندهای آسمانی» صرفأ یک کار نمادین نیست، بلکه آموزش های ضروری و نیازهای اولیه زوجین که در ابتدای تشکیل زندگی آن ها احساس می شود به آن ها ارائه می شود.

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد: کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی در بخش های مختلف و جداگانه از جمله کارگاه های مهارت های زناشویی، تغذیه و بهداشت، ارتباط کلامی و غیر کلامی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: زوجین با گذراندن کارگاه های آموزشی و درک مبانی اولیه زندگی زناشویی، راهکارهای زندگی اسلامی را در زندگی خود پیاده کنند تا آسیب های اولیه زندگی کاهش می یابد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به خطرات و آسیب های پیش روی خانواده ها، بیان داشت: فضای صمیمی و دوستانه، هویت بخشی به جایگاه خانواده و مراودات دوستانه اعضای خانواده، آسیب ها و اختلافات خانوادگی را کاهش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha