یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عسگر دیرباز

حوزه/ اگر بتوان میزان اختلاط زن و مرد را در محیط های کاری به حداقل ممکن رساند، می توان شاهد کاهش اختلافات خانوادگی و به طبع کاهش آمار طلاق بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه سوم اجلاس هفدهم مجلس خبرگان رهبری، در تهران با اشاره به ضرورت ساده زیستی مسئولان در نظام اسلامی، گفت: هر چه زندگی مسئولین ساده تر باشد ،قطعاً اثر گذاری بیشتری بر زندگی توده مردم خواهد داشت و تحمل مشکلات زندگی برای افراد فرودست جامعه و کسانی که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند راحت تر خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برخی ناهنجاری های اجتماعی از جمله مشکلات خانوادگی اشاره کرد و ابراز داشت: برای فائق آمدن بر مشکلات اجتماعی و خانوادگی و همچنین جلوگیری از رشد آمار طلاق باید علت ها را ریشه یابی کرد.

وی،  یکی از مشکلات زندگی های امروزی را اختلاط غیر ضروری زن و مرد در مشاغل عنوان کرد و با ارائه راهکاری برای کاهش آمار طلاق، افزود: اگر بتوان میزان اختلاط زن و مرد را در محیط های کاری به حداقل ممکن رساند، می توان شاهد کاهش اختلافات خانوادگی و به طبع کاهش آمار طلاق بود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در ادامه به بیان نکاتی پیرامون حوزه انتخابیه خود و مشکلات استان آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی پرداخت و گفت: در ایام الله دهه فجر، در استان حضور یافتم و در جریان برخی مشکلات این استان به ویژه مشکلات مردم شهر مرزی پلدشت و شهرستان چالدران قرار گرفتم، از این رو از دولت و مسئولان می خواهم عنایت ویژه ای به منطقه داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: آذربایجان غربی به جهت حضور قومیت ها و مذاهب مختلف در آن، نیازمند توجه جدی دست اندرکاران اجرایی می باشد و در این بین حضور پر رنگ حوزه علمیه، علما و روحانیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha