یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن نمازی

مسئول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت گفت: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی، نماینده مردم آذربایجان غربی، در سومین نطق پیش از دستور جلسه روز اول اجلاس هفدهم خبرگان به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز پرداخت.

وی از تدوین سیاست های کلی برای بهره برداری از نظرات مراجع، روحانیت و حوزه های علمیه سخن گفت و تصریح کرد: «ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت نماید و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است»

عضو خبرگان رهبری، ادامه داد: از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید، روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، اهمین این امر را مضاعف می کند.

مسئول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت تأکید کرد: انتصاب مشاور امور روحانیت برای همه استاندارها یکی از اقدامات وزیر کشور و مشاور ایشان در امور روحانیت است که نیازمند تقویت و حمایت علما و بزرگان حوزه است.

وی در ادامه، گزارشی از سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم و دیدار وی با علما، مراجع تقلید و نخبگان حوزوی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی در پایان، ضمن تأکید بر بهره برداری از ظرفیت این مجلس در راستای اهداف اسلام و نظام، آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مراکز حوزوی اعلام نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha