یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 339433
۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
دانشکده صدا و سیما

حوزه / دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی 95-1394 از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته " تولید سیما، علوم ارتباطات اجتماعی و ادبیات نمایشی" از بین براداران طلبه حوزه های علمیه سراسر کشور دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداکثر سن 30 سال تمام (متولدین31/06/1364 به بعد) البته خدمت سربازی به این مدت افزوده می گردد،  داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی و نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه مدرک تحصیلی سطح 2 حوزه (اتمام پایه 9) ، سلامت کامل جسمی به تائید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، از شرایط پذیرش طلاب اعلام شده است.

همچنین پذیرفته شدگان نهایی نباید در استخدام رسمی، پیمانی، قراردادی و .... هیچ ارگان، نهاد یا اداره دیگری باشند و از قبل نیز تعهد خدمت نداشته باشند.

بر اساس این گزارش، زمان ثبت نام: از اول آذر ماه سال جاری الی 15 آذر خواهد بود و آزمون نیز جمعه 12دی ماه سالجاری ساعت 9 صبح  در  قم. بلوار امین. دانشکده صدا و سیما قم بر گزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود داوطلبان برای اطلاعات بیشتر و اخبار تکمیلی مربوط به آزمون اختصاصی به سایت رسمی دانشکده صدا و سیما قم به نشانیwww.qomirib.ac.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha