جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بب

سخنگوی شوراي اسقف‌هاي کاتوليک آمريکا با بیان این که باید بتوانيم از اشتباه های گذشته‌مان ياد بگيريم تا آموزه‌هاي ديني بتواند در عالَم حاکميت پيدا کند گفت: غرب باید سلاح های هسته ای خود که منجر به کشتار انسان هاست را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،سخنگوی شوراي اسقف‌هاي کاتوليک آمريکا در دیدار جمعی از اعضای برجسته شوراي اسقف‌هاي کاتوليک آمريکا با آیت الله العظمی جوادی آملی که در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزارشد، در سخنانی با تشکر از حضرت آیت الله جوادی آملی، دیدگاه های ایشان را بسیارراهگشا دانست.

وی گفت: همگي انتظار پيوست به ابديّت با خداي يگانه را انتظار مي‌کشيم و اين به اين معناست که در دنيا بايد از تخريب‌هايي که در شأن انسان نيست دوري کنيم

سخنگوی شوراي اسقف‌هاي کاتوليک آمريکا افزود:باید  بتوانيم از اشتباه های گذشته‌مان ياد بگيريم، مثل اشتباهات جنگ جهاني اول و دوم تا آموزه‌هاي ديني بتواند در عالَم حاکميت پيدا کند و بتوانيم ما اهميت حيات را روي آن تأکيد کنيم.

وی ادامه داد:ما از کليسا همواره نابودي سلاح هسته‌اي را خواستار بوده‌ايم و از دولت خود خواستيم که به اين سَمت حرکت کند و از آن‌جا که احساس مي‌کنيم که نظرمان خيلي نزديک به هم است کاش بتوانيم در اين مسير همکاري مستمرّي با هم داشته باشيم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha