دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غربی ها باید بدانند که نمی توانند ملت بزرگ ایران را از دست یابی به حق مسلم هسته ای خود بازدارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به موفقیت های کشورمان در عرصه مذاکرات هسته ای که در سال گذشته حاصل شد، اظهار داشت: این موفقیت در سایه توکل بر خدا و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت ملی از دولت به دست آمد و رمز تداوم آن نیز حفظ وحدت و هوشیاری ملی است.

وی همچنین افزود: تیم مذاکره کننده ما با هوشیاری و قاطعیت بر مواضع به حق نظام اسلامی و نیز ایستادگی در برابر زیاده خواهی های طرف غربی توانست بسترساز این توفیق شود.

این استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که ویژگی ذاتی استکبار این است که هیچ وقت نمی توان به آن اعتماد کامل داشت، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند دیوار بی اعتمادی ایران نسبت به غربی ها به ویژه آمریکایی ها بسیار مرتفع است و لذا مسئولان و دیپلمات های ما همواره باید با هوشیاری عمل کنند.

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت 20 فروردین به عنوان روز ملی فناوری هسته ای بیان داشت: ما این موفقیت ها را مدیون هدایت های امام و رهبری و مجاهدت شهدای بزرگوار انقلاب و جنگ تحمیلی و به طور خاص شهدای هسته ای هستیم و می بایست با حفظ روحیه انقلابی و دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ، به طور عملی قدردان این خون های مطهر باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha