جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وصیت نامه امام

مسابقه علمی با موضوع «وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) »درمدرسه علمیه شهید صدوقی ( فاز 2 ) با حضور 130 طلبه برگزار شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید صدوقی در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگارخبرگزاری حوزه گفت:، آشنایی طلاب جوان با اندیشه ،مبانی فکری، ارزشی حضرت امام خمینی(ره)و تبیین آن در بین اقشار مختلف جامعه از اهداف برگزاری این آزمون است.

حجت الاسلام علی رضا قاسمی گفت : آگاهی علمی ازاندیشه های مبنایی و اصولی ، معماراین انقلاب، می تواند افق روشنی را درابعاد مختلف آموزشی ، علمی ،اخلاقی و تبلیغی برای طلاب به همراه داشته باشد .

وی ابرازداشت: روحانیت به عنوان مرزبان فرهنگی جامعه اسلامی و منتقدان فکری وظیفه دارد برای اجرایی کردن توصیه های امام خمینی (ره) درجامعه تلاش کند و جوانان را با آرمانها ، اندیشه الهی عرفانی، اخلاقی، رفتاری در برخورد با مردم وموضع گیریهای سیاسی و مبارزاتی و .... ایشان آشنا نماید .

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که 130 طلبه در این آزمون رقابت داشتند، اظهارداشت : از بین این 130 نفر از نفرات اول تا سوم با جوایزی تقدیرخواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید صدوقی ( فاز 2 ) درخاتمه با اشاره به این که این آزمون 50 سوالی و 4 گزینه ای است از اعلام نتایج آزمون در 8 خرداد ماه سال جاری خبر داد .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha