پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
وصیت نامه امام

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: وصیت نامه الهی – سیاسی امام خمینی(ره) نقشه راه ملت انقلابی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، سه شنبه شب در مراسمی که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ساری برگزار شد، با بیان این که عاشق به اهل بيت عصمت و طهارت در همه زواياي زندگي امام راحل مشهود بود، گفت: فکر و اندیشه امام خمینی(ره) قرآنی بود و به همین دلیل نام و یاد او در ذهن ها باقی ماند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران افزود: انقلاب اسلامي به رهبری امام راحل نه تنها ايران را از  زیر سلطه ابرقدرت‌ها آزاد كرد، بلكه به بركت و تأثيرگذاري عميق آن، اكنون جهان اسلام نيز در حال رهايي از سلطه دشمنان است.

وی به نقش امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي ايران در مقابله با مستکبران عالم اشاره و خاطرنشان كرد: به گفته همه سياست مداران و بزرگان تاريخ، انقلاب اسلامي ايران يك زلزله عظيم بر سر دشمنان و بويژه رژيم صهيونيستي بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به جايگاه امام خميني(ره) در جهان اسلام، گفت: مأموريت امام(ره) تنها نجات كشور نبود، بلكه هدف ايشان نجات بشريت و احياي اسلام در سرتاسر جهان بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خميني(ره) تربيت شده مکتب سيد الشهدا(ع) و فارغ التحصيل مکتب امام صادق(ع) بودند، گفت: امام(ره) عزت و سربلندي را برای ملت ايران به ارمغان آورد و امروز این اقتدار و عظمت مرهون امام راحل هستیم.

وی با بیان این که امام خميني(ره) احياء کننده اسلام در جهان بود، ابراز داشت: انقلاب اسلامي با پشتباني مردم همچنان پس از سي و هفت سال به پیشرفت خود ادامه مي‌دهد.

حجت الاسلام صادقی افزود: امام راحل در مسير رسيدن ايران به استقلال زحمات بسياري را متحمل شدند و ماندگاري اين انقلاب و نظام و تبدیل شدن آن به الگوي مطرح در جهان، نتیجه اين تلاش ها و آرمان هاي آزاديخواهي اين شخصيت بزرگ است.

وی با بيان اين‌که امام خميني(ره) با درايت، هوشمندي و رهبري خود توانست ملت ايران را به صورت يکپارچه زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي جمع کند، ادامه داد: مردم با الهام از مکتب امام راحل، پيروي از اصل ولايت فقيه و با بصيرت و الهام پذيري شان از مکتب عاشورا اين انقلاب را به انقلاب امام عصر(عج) متصل کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام(ره) از هیچ قدرتی هراس نداشت، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در عرصه علم، پاکی و طهارت فردی بی نظیر بود و سخنان ایشان همواره برای همه چراغ راه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تبیین سیر علمی و عملی امام خمینی(ره) برای نسل جوان، جامعه تصریح کرد: نسل جوان برای حرکت در مسیر صحیح نیازمند الگوهایی است که در این راستا سیره عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می تواند بهترین الگو برای رشد و تعالی یک جوان ایرانی باشد.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: وصیت نامه الهی – سیاسی امام خمینی(ره) نقشه راه ملت انقلابی ایران است.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha