شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وصیت نامه امام

حوزه/ آشنایی جوانان با وصیت نامه سیاسی الهی امام(ره) و مطالعه و بررسی دقیق آن امری ضروری است و باید در حوزه و دانشگاه به عنوان کتاب درسی مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام صابری، امام جمعه شهر احمدآباد استان یزد، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهر با حضور مدیر حوزه خواهران استان یزد، شهردار و جمعی از بانوان طلبه به مناسبت دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، شخصیتی جهانی و تاریخی است.

وی تصریح کرد: آشنایی جوانان با وصیت نامه سیاسی الهی امام(ره) و مطالعه و بررسی دقیق آن امری ضروری است و باید در حوزه و دانشگاه به عنوان کتاب درسی مورد بهره برداری قرار گیرد.

امام جمعه احمد آباد استان یزد، مدرسه علمیه الزهرا(س) را در منطقه اثرگذار دانست و گفت: بانوان طلبه  سعی کنند در بالا بردن سطح فکری و فرهنگی جامعه نقش موثری داشته باشند، چرا که ایین مهم تحول فکری در زنان تحول جامعه را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صابری همچنین از زحمات و تلاش های خانم عزت حبیبی، مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا(س) قدر دانی و برای مدیر جدید، خانم سکینه جعفری آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز در این مراسم آماری ا از تحصیل بانوان طلبه در سطح کشور و استان یزد ارائه داد و افزود: بانوان طلبه ضمن خانه داری، تربیت فرزند و حفظ آرامش در خانواده، با تحصیل در حوزه های علمیه، معارف اهل بیت (علیهم السلام) را آموخته و آن را به دوستداران و علاقه مندان به فراگری علوم دینی و همچنین عامه مردم  منتقل می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha