جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صالح حیدی شیعیان عراق

رئیس اوقاف شیعیان عراق اظهار تعجب کرد که برخی چنین توهمی دارند که داعش فقط شیعیان عراق را تهدید می کند در حالی که داعش به عراق پا گذاشته تا وحدت عراق را از بین ببرد و مرم عراق را پیرو افکار و اندیشه های سیاه و خبیث خود سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ صالح الحیدری رییس اداره اوقاف شیعی عراق تاکید کرد: گروهک تروریستی داعش تهدیدی برای تمام ادیان و طوایف عراق شامل شیعه و سنی و مسیحی و غیره است.

وی از همه مرم عراق خواست در برابر تروریسم متحد شوند و از تفرقه پرهیز کنند.

الحیدری گفت: خطری که امروز عراق را تهدید می کند بزرگ و کوچک و پیر و ناتوان نمی شناسد و همه عراقی ها را تهدید می کند.

وی اظهار تعجب کرد که برخی چنین توهمی دارند که داعش فقط شیعیان عراق را تهدید می کند در حالی که داعش به عراق پا گذاشته تا وحدت عراق را از بین ببرد و مرم عراق را پیرو افکار و اندیشه های سیاه و خبیث خود سازد؛ اندیشه هایی که با هیچ یک از مبانی اسلام اصیل سازگار نیست چرا که اسلام آنها  در واقع با اسلام پیامبر ما محمد و اسلام اهل بیت متفاوت است.

رئیس اوقاف شیعیان در ادامه داعش را تهدیدی برای تمام ادیان جهان و عراق دانست و گفت تمام شیعه و سنی و کسیحی و صابئی مورد تهدید داعش گمراه هستند.

حیدری از مردم عراق خواست با هم متحد شوند و به هیچ کس اجازه ندهند میان آنها تفرقه ایجاد کند؛ چرا که مرم عراق آزاده هستند و به هیچ کی اچازه نمیدهند آنها را به بردگی بکشد همان گونه که انتخاب دین در عراق نیز آزادانه است و هر کس دین خود را دارد و باید همه بتوانند با آزادی اعمال دینی خود را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha