جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مبلغان

معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از روحانیون برای اعزام به مناطق تبلیغی در قالب هجرت بلند مدت، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در راستای ترویج فراگیر معارف غنی اهل بیت(ع) صیانت از دین مردم، از فضلا و روحانیون جهت اعزام به مناطق تبلیغی سراسر کشور دعوت به عمل می آورد.

داشتن سطح 2 حوزوی(کتبی و شفاهی پایه نهم حوزه)، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت بصورت دائم و حضور حداقل یکسال به همراه خانواده در محل تبلیغ از شرایط اصلی اعزام مبلغین طرح هجرت بلند مدت اعلام شده است.

مبلغین در صورت تمایل به هجرت بلند مدت، علاوه بر امکان ترویج و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) و بهره مندی از برکات معنوی و اجر اخروی، از مزایای چون پرداخت حق التبلیغ، پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن، برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی، بهره مندی از خدمات مراکز حوزوی، امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی به صورت غیر حضوری، امکان ادامه تحصیل در سطوح 2و3 رشته تخصصی تبلیغ به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری، امکان تدریس در حوزه های علمیه سراسر کشور، تبلیغ در مدارس امین و شبانه روزی و امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت برخوردار خواهند شد.

روحانیون و فضلای داوطلب می توانند برای ثبت نام به سامانه سماوات به آدرس www.mobaleghan.com مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شمــاره 32940642-025 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha