پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به این که قطعنامه‌های مغرضانه حقوق بشری نباید کوچک‌ترین اثری در رفتارهای سیاسی و اجتماعی ما داشته باشد گفت: ما نباید در ساختارهای حکومتی دست ببریم تا آن‌ها را راضی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با انتقاد از قطعنامه صادر شده علیه ایران در سازمان ملل در خصوص نقض حقوق بشر اظهار کرد: سازمان ملل برای کشورهایی که حکومت قبیله‌ای دارند و در آنجا هیچ انتخاباتی صورت نمی‌گیرد قطعنامه صادر نمی‌کند.

وی بیان کرد: کشور عربستان به این دلیل که در راستای منافع غربی‌ها حرکت می‌کند و به نفع آن‌ها قیمت نفت را پایین می‌آورد حتی به ملت خود نیز خیانت می‌کند، از نگاه غرب هیچ‌ وقت مشکل حقوق بشری ندارد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه ابراز داشت: کشور کانادا که مسبب اصلی این قطعنامه است حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه را محکوم نکرد و حتی گاهی در حمایت از صهیونیست‌ها از آمریکائی‌ها پیشی می‌گرفت.

کانادا خائن به حقوق بشر

وی افزود: کشور کانادا به دلیل همین طرز برخورد و دفاع از کودک کشی‌ها در غزه یکی از خائنین به  حقوق بشر در سطح جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی با اشاره به این که رأیی که این بار علیه ایران صادر شد سنگین نبود و خود یک شکست برای مخالفان ایران است گفت: قطعنامه‌ای که توسط سازمانی صادر می‌شود که کودک کشی در غزه را محکوم نمی‌کند، ارزشی ندارد و کشور ایران نباید ذره‌ای به این قطعنامه اعتنا کند.

وی تصریح کرد: ما تا وقتی در مقابل منافع ابرقدرت‌ها ایستاده‌ایم و مثل عربستان نوکر آن‌ها نباشیم با این‌گونه مسائل همواره روبرو خواهیم شد و نباید به آن‌ها اعتنا کنیم.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه اخیراً یکی از مقامات موثر آمریکایی رسماً از شکنجه در زندان‌های آمریکا دفاع می‌کند عنوان کرد: اعترافی از این بالاتر برای نقض حقوق بشر نداریم، ولی با این حال سازمان ملل و شورای امنیت کاری انجام نمی‌دهند.

سازمان ملل به اداره درون تشکیلاتی آمریکا تبدیل شده است

وی چنین سازمان بی‌خاصیتی را که به یک سازمان درون تشکیلاتی آمریکا تبدیل شده است را بی‌ارزش دانست و گفت: ما نباید هیچ اعتنایی به این قطعنامه‌های مغرضانه بکنیم و باید راه خود را ادامه دهیم و سعی کنیم با اطلاع‌رسانی مناسب درست نبودن این قطعنامه را نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی با بیان اینکه دشمنان ایران نمی‌توانند شبکه‌های سحر و پرس‌تی‌وی را تحمل کنند مطرح کرد: به نظر آن‌ها شبکه آزاد شبکه‌ای است که بر اساس منافع آن‌ها گام بردارد و اگر شبکه‌ای مخالف نظرات آن‌ها باشد آزاد نیست و باید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه این‌گونه قطعنامه‌ها نباید کوچک‌ترین اثری در رفتارهای سیاسی و اجتماعی ما داشته باشد گفت: نباید در ساختارهای حکومتی دست ببریم تا آن‌ها را راضی کنیم.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با بیان این که خداوند در سوره بقره می‌فرماید" یهود و نصارا از شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه شما تفکرات آن‌ها را بپذیرید" اظهار کرد: این یکی از معجزات قرآن است که بیان کرده است که این‌ها هیچ‌وقت از دست شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه تابع آن‌ها شوید.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha