پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ جهادی

حوزه / مسول امور استانهای معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت : مبلغ دینی با انجام وظیفه مهم و انسان ساز خویش از اجر معنوی بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام محمدی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه گفت: روحانیون و مبلغین دینی با تحمل رنج و دشواری و دوری از موطن خویش برای تبلیغ دین مبین اسلام وافزایش دانش دینی مردم و کمک به آنها در انجام مهمات دینی خود از اجر و فضیلت معنوی بزرگی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت : یک از وظایف اصلی طلاب و روحانیون تلمذ و یاد گیری علوم و آموزه های دینی است که باید آنها را یاد بگیرند و به دیگران نیز یاد بدهند و اگر در این میان حتی اگر یک نفر هم هدایت شود کار بزرگ و مهمی انجام داده اند و به تکلیف و رسالت مهم و ارجمند خویش عمل نموده اند.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد : مبلغین باید در طول انجام رسالت بزرگ خویش بسیار صبور بوده و با برنامه و هدف معین و مشخص به فعالیت بپردازند و در راستای انجام ماموریت بزرگ و الهی خود برای دست یابی به اهداف و برنامه ها استمرار داشته باشند و در این راه خستگی به خود راه ندهند که از ارج وقرب بزرگی در نزد خداوند برخوردار هستند.

مسول امور استانهای معاونت تبلیغ حوزه در پایان گفت : روحانیون و مبلغین سربازان امام زمان و نمایندگان دین در روی زمین برای هدایت مردم و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی هستند و رمز اصلی موفقیت آنها در رفتار اجتماعی بسیار نیکو و پسندیده است زیرا تواضع و فروتنی نقشی مهم و کارساز در ارتباطات دارد و در این زمینه بسیار موثر و مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha