جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا غفوری

الگو گرفتن از سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالله غفوری، امام جمعه روانسر، امروز در همایش "مهر تحصیلی" دانش‌آموزان شهرستان روانسر با اشاره به این که این همایش قابل تقدیر و اثر گذار به همت اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده است، گفت: وقف بهترین راه برای تحقق نیت خیرخواهانه و برقراری عدالت اجتماعی است .

وی ادامه داد: مدرسه به ‌عنوان مکانی که تعلیم و تربیت آینده‌سازان را بر عهده دارد، باید در ترویج سبک زندگی اسلامی و فعال کردن شوراهای دانش‌آموزی و یاران معروف برنامه‌ریزی داشته باشد.

ماموستا غفوری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظام ارزش‌هاست، تصریح کرد: معلمان و عوامل اجرایی مدارس در تبیین و ارزش‌گذاری سبک زندگی اسلامی نقش محوری دارند

امام جمعه روانسر، فراهم کردن امکانات ادامه تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان توسط خیران و نیکوکاران را سنتی حسنه و باقیات‌الصالحات برای فرد حامی بیان کرد.

وی افزود: الگو گرفتن از سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و صحابه و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه روانسر در پایان تاکید کرد: وقف بهترین راه برای تحقق نیت خیرخواهانه افراد است و ادارات اوقاف و امور خیریه به نیابت از خیران، امور مربوط به موقوفات را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha