دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اهل سنت روانسر

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر گفت: تروریست ها نه تنها هیچ پایبندی به دین ندارند؛ بلکه بویی از انسانیت نبرده اند و سنی و شیعه، مسیحی و .... برای آنها همه دشمن محسوب می شوند.

ماموستا ملاعبدالله غفوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: رمضان ماه رحمت و عطوفت است و این همه خشونت در دنیای اسلام با اصول دین محمدی (ص) به صورت کامل منافات دارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر با اشاره به اینکه تروریسم در منطقه با همه ادیان مشکل داشته و همه را دشمن خود می پندارد، گفت: جنایتهایی که گروهک های تروریستی در منطقه و جهان مرتکب می شوند، نشان می دهند که این عناصر نه تنها هیچ پایبندی به دین ندارد؛ بلکه بویی از انسانیت نبرده اند و سنی و شیعه، مسیحی و .... برای آنها همه دشمن محسوب می شوند.

ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: چند روز پیش شاهد حادثه دردناک تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی بودیم که بر اثر این عملیات کور تروریستی 17 نفر از هم وطنانمان به شهادت رسیدند؛ حال سؤال اینجاست که برخی کشورها، ایران را محور تروریست می دانند، باید بدانند ایران مدت زمان طولانی است که خود قربانی تروریست و ترور است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای مرتجع عربی همانند عربستان و ... به عینه از تروریست های منطقه حمایت های مالی و تسلیحانی می کنند؛ ولی مدعیان دموکراسی چشمان خود را بر روی این جنایات بسته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی بیشتر از آن است که با یک حادثه این چنینی زیر سؤال برود، گفت: همه کشورها به این مهم اذعان دارند که قدرت نظامی و امنیتی ایران در منطقه بی نظیر است؛ زیرا اگر چنین نبود جنگ های نیابتی در منطقه، دامن جمهوری اسلامی را نیز می گرفت.

ماموستا غفوری با تاکید بر حفظ هوشیاری بیشتر هم وطنان در مقابل توطئه دشمنان و بدخواهان نظام، اظهار داشت: امروز همه باید هوشیاری خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم و تحرکات دشمنان را به خوبی رصد کنیم و مراقب باشیم که ذره ای آسیب به این نظام نرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha