پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالله غفورری- امام جمعه اهل سنت روانسر

حوزه /اتحاد میان مسلمانان موجب جلوگیری از تنش و درگیری بوده و هر کس که از اجتماع مسلمانان دوری کند چیزی جز شکست و تحقیر نصیبش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ماموستا عبدالله غفوری در نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون اهل تشیع واهل تسنن شهرستان روانسر اتحاد و برادری میان مسلمانان را از اهداف اصلی اسلام دانست و اظهار داشت: دین اسلام همواره مسلمانان را به حفظ وحدت و برادری، همدلی و همگرایی فراخوانده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر ابراز داشت:  اتحاد میان مسلمانان موجب جلوگیری از تنش و درگیری بوده و هر کس که از اجتماع مسلمانان دوری کند چیزی جز شکست و تحقیر نصیبش  نخواهد شد.

ماموستا غفوری ادامه داد: وحدت یکی از اصلی ترین ارکان استحکام نظام اسلامی است و این اتحاد و برادری میان مسلمانان در دوران دفاع مقدس حماسه جاوید و انقلابی را آفرید و منجر به پیروزی مسلمانان گردید.

وی علما و روحانیون اهل سنت و شیعه را به تمسک به قرآن کریم و برادری دعوت کرد و بیان داشت: قرآن کریم وسیله نجات بشریت و به عنوان حبل الله مایه برکت و عظمت ممالک اسلامی می باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر در ادامه افزود: علما و روحانیون اهل سنت و شیعه مروج وحدت باشند و با تأسی از آیات نوربخش قران کریم و اقتدا به مکتب و سیره پیامبر اسلام (ص) عاملی در جهت تحکیم هرچه بیشتر اتحاد و همبستگی میان مسلمانان باشند.

این مسئول در پایان تأکید کرد: جذب و گرایش جوانان به مساجد و مجالس دینی به خصوص در ماه مبارک رمضان موجب حفظ ارزش های دینی در جامعه خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha