جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین ملانوری

حوزه/ مدیر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه با اشاره به اینکه هیچ وقت غربیها دست از تلاش برای از بین بردن انقلاب بر نخواهند داشت و هرروز با نقشه و فتنه های جدید به میدان خواهند آمد، برهوشیاری همه ملت ایران در مقابله با این نوع فتنه ها تاکید کرد .

حجت الاسلام  حسین ملانوری ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه دراصفهان، به تشریح نقش ها ی شوم دشمنان علیه اسلام و انقلاب  در طول تاریخ پرداخت وگفت : دشمنان این مرزوبوم با انواع تحریمها ی اقتصادی، سیاسی و... به دنبال تخریب مبانی دینی  در جامعه بوده اند.      

 وی وجود این نوع تحریمها و فشار های اقتصادی را گامی مهم در اقتدار و عزت مردم ایران بر شمرد  و اظهار داشت : دشمنان بدانند، مردم انقلابی  ایران  با تکیه بر خدای متعال و وجود رهبرآگاه و مدبر از هر گونه تحریمی به راحتی عبور خواهند کرد و تسلیم دشمن نخواهند شد . 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هیچ وقت غربیها دست از تلاش برای از بین بردن انقلاب بر نخواهند داشت و هرروز با نقشه  و فتنه های جدید  به میدان خواهند آمد برهوشیاری همه ملت ایران در مقابله با این نوع فتنه ها تاکید کرد.

وی  نفوذ سیاسی را یکی از فتنه های غربیها و هم پیمانان آنها برای ازبین بردن کیان وعزت اسلام دانست و  ابراز داشت : دشمن پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) با نفوذ سیاسی در حاکمیت اسلامی توانست انحراف در دین را ایجاد کرده و فرهنگ و اعتقاد مردم را تغییر دهد و حکومتی دنیا گرا برای مسلمانان تشکیل دهد.

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تهاجم فرهنگی برای نابودی ادیان و نظام های سیاسی مهمترین راه است، گفت: حمله فرهنگی برخلاف حمله نظامی هزینه چندانی در بر نداشته و دراین نوع حمله، دشمن از درون جامعه به فکر تخریب  آرمانها  و زیر سؤال بردن مقدسات و اعتقادات مردم است .

 وی ادامه داد: اگر مردم نسبت به مسئله توحید و حاکمیت دینی بی تفاوت باشند ،نسبت به موضوع حجاب نیز بی تفاوت  خواهند شد و مفسدان اخلاقی کسانی اند که در ابتدا اعتقادات خود را از دست داده اند .

 حجت الاسلام ملانوری  با بیان اینکه راه نفوذ دشمن در مسائل اعتقادی، ایجادعرفان های نوع ظهور در یک جامعه دینی است، خاطرنشان کرد: این نفوذ به حدی است که انسان به حقانیت هدایت دین و مذهب خود شک کرده و همین امر موجب ایجادگروه های  متعدد معنوی و اعتقادی در دنیا می شود که همه آنها ادعای آرامش طلبی و ایجاد خوشبختی برای پیروان خود دارند.

استاد حوزه و دانشگاه درپایان روحانیت را مرزبا نان و مدافعان حریم دین و انقلاب برشمرد و بر لزوم دفاع همه جانبه از  آرمانها و اعتقادات جامعه تاکید کرد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha