چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خبر گزاری حوزه

فتوای شما ما را متحد کرد و سیل جمعیتی که توانایی جنگ داشت برای مبارزه با تروریست ها به نیروهای امنیتی پیوست تا از کشور و مقدسات خود دفاع کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، عبدالهادی حکیم نماینده مجلس عراق طی نامه ای به حضرت آیت الله سیستانی از موضعگیری معظم له در جریان تحولات اخیر عراق قدردانی کرد.

در این نامه خطاب به حضرت آیت الله سیستانی آمده است: بیانیه مهم و تاریخی شما در نماز جمعه از صحن شریف حسینی روح معنویت را در مردم شجاع عراق شعله ور ساخت و این در حالی بود که بخشی از مردم به خاطر سقوط برخی شهرهای عراق عزیز به دست طایفی های تکفیری دلسرد شده بودند. تکفیری هایی که سرزمین عراق و نوامیس آن را مباح شمرده و دست به ذبح و کشتار و آواره کردن مردم زدند و علاوه بر اینها به خیال محال خود عتبات و حرم های مطهر ما را نیز تهدید کردند از جمله نجف امام علی و کربلای سیدالشهدا و شهرهای مقدس دیگر همچون کاظمیه و سامرا.

در ادامه این نامه تصریح شده است: فتوای شما ما را متحد کرد و سیل جمعیتی که توانایی جنگ داشت برای مبارزه با تروریست ها به نیروهای امنیتی پیوست تا از کشور و مقدسات خود دفاع کند و بنده در اینجا از میدان جهاد و از طرف بسیاری از این مجاهدان از شما میخواهم برای ما دعا کنید که شهادت یا پیروزی روزی ما شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha