یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعزام

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام و فعالیت 1200 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این استان خبرداد.

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به برنامه های این سازمان در این ایام اشاره و اظهارداشت: یکی از برنامه های شاخص ما در ماه مبارک رمضان اعزام مبلغ به مناطق و روستاهای استان است که امسال بالغ بر هزار و 200 روحانی این مهم را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: البته تعداد دقیق مبلغان اعزامی در ماه رمضان بعد از نهایی شدن لیست مشخص  می‌شود.

حجت الاسلام خدایی، از توزیع کتاب ویژه تبلیغ در بین روحانیون خبر داد و اضافه کرد: جلسات توجیهی متناسب با ایام هم برای مبلغان برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه سخنان خود، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اوقات فراغت تابستان جوانان ادامه داد: از تعدادی روحانی برای همکاری در این برنامه‌ها دعوت به کار شده است.

وی، تعداد روحانی‌های دعوت به کار شده از شهر قم را در برنامه‌های اوقات فراغت 22 نفر اعلام کرد و افزود: در عملیاتی کردن برنامه‌های اوقات فراغت از روحانی‌های خود استقرار و مستقر هم استفاده می‌شود.

حجت الاسلام خدایی، تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت این اداره کل را 100 پایگاه اعلام کرد و گفت: در این پایگاه‌ها برنامه‌های متعددی را برای اوقات فراغت مراجعان تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha