جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن بیات

حوزه/ حوزه زنجان در صدد است با اخذ مجوز تاسیس مدارس علمیه جدید از مرکز مدیریت حوزه در شهرستانهایی که فاقد حوزه هستند و توانایی احداث حوزه را دارند، اقدام به راه اندازی مدارس جدید بکند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن بیات، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شاخصه های بسیجی، اظهار داشت: ایمان خالص اساس اخلاقی یک بسیجی است که با الگو قرار دادن دستورات الهی و زندگی اهل بیت (ع) باید ایمان خود را زنده نگه دارد، چرا که ایمان راهی روشن در یافتن مسیر الهی است

مدیر حوزه علمیه زنجان، در ادامه افزود: یک بسیجی باید ایثارگر باشد و در امری که به او محول می شود با تفکر و روحیه بسیجی به نحو احسن آن را انجام دهد و در برابر مشکلات جامعه بی تفاوت نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین بیات، با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ بسیج در جامعه، افزود: نهادینه سازی فرهنگ بسیجی در جامعه کار سختی است، اما در صورت محقق شدن، شیرینی خاصی دارد لذا فرهنگ بسیجی زمانی در جامعه نهادینه می شود که روحیه و تفکر بسیجی در راس فعالیت ها قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه زنجان، با اشاره به آسیب های که بسیجی را تهدید می کند، اظهار داشت: یک بسیجی باید خود را از آفت های دنیا گرایی و خود بزرگ بینی که او را تهدید می کند، دور نگه دارد و همواره خود را پالایش کند تا لغزشی از او سر نزند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه زنجان، گفت: حوزه زنجان در صدد است با اخذ مجوز تاسیس مدارس علمیه جدید از مرکز مدیریت حوزه در شهرستانهایی که فاقد حوزه هستندو توانایی احداث حوزه را دارند، اقدام به راه اندازی مدارس جدید بکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha