چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در زنجان اظهار داشت: انتخاب جمهوری اسلامی برای کشور انقلابی ایران سندی افتخار آمیز است که در تاریخ کشور پهناور و کهن ایران به وقوع پیوسته است.

حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی درگفت وگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به این‌که 12 فرودین ماه از روزهای ماندگار در تقویم ایران است، گفت: انتخاب جمهوری اسلامی برای کشور انقلابی ایران سندی افتخار آمیز و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در زنجان افزود: 12 فرودین روزی است که مردم ایران زمین به رهبری امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب، جمهوریت و اسلامیت را به معنای واقعی به عرصه ظهور گذاشته و با این مدل حکومتی سرنوشت کشور را تغییر دادند.

وی ابراز داشت: کشوری که حکومتش مبتنی بر ارزش‌ها و آموزهای دینی و الهی باشد، قطعاً راه پیشرفت و سربلندی هم برای آن هموارتر است و امام(ره) با انتخاب جمهوریت و اسلامیت به مردم دنیا ثابت کرد­که اسلام هم می تواند­کشور را اداره و برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: در این نوع مدل حکومتی مردم از شاخصه های حکومت اند و در انتخابات کشور نقش مستقیم دارند و این دمکراسی فعال است.

امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت: اگر جامعه ای بر اساس اصول و ارزش‌های معنوی و الهی حرکت کند، نه تنها از سایر کشورها عقب نمی افتد، بلکه پیشرفت قابل ملاحظه ای هم خواهد داشت.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha