پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در شورای هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات ذخیره‌ای برای آخرت و مایه خیر و برکت در زندگی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی طی سخنانی در شورای هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به این‌که پیشنهاد ساخت درب ورودی حرم حضرت امام حسن عسکری‌(ع) و سرداب امام زمان‌(عج) در سامرا به استان لرستان واگذار شده است، افزود: امید می‌رود مردم لرستان همکاری لازم را برای این مهم داشته  داشته باشند.

وی گفت: نیاز است در این خصوص کارگروه‌هایی برای اجرا مکان‌یابی و نحوه جمع‌اوری کمک‌های مردمی در استان تشکیل شود.

امام جمعه خرم آباد، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق گفت: امروز داعش بیش از همه خطری برای کشورهای مرتجع عرب شمرده ‌شده و نیاز است همه مسلمین با حفظ وحدت و هوشیاری در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

وی گفت: گروه داعش نه شیعه هستند و نه سنی و فقط قصد نفاق بین مسلمین را دارند و در این زمینه مسلمانان باید کاملا هوشیار باشند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان هم  در ادامه این مراسم گفت: مردم لرستان از سال 84 تاکنون 6 میلیارد تومان نذورات نقدی و غیر نقدی خود شامل طلا و جواهر پول کاشی سرامیک سیمان و سنگ به عتبات عالیات اهدا کردند.

اصغر حقی‌پور افزود: هم چنین تاکنون 17 کاروان شامل 245 نفر از مهندسان  و معماران استان به شهرهای عتبات عالیات  استان جهت بازسازی حرم ائمه‌(ع) به کشور عراق اعزام شده‌اند.

وی ساخت صحن مطهر حضرت زهرا‌(س) و ساخت درب مطهر حرم امام حسن عسکری‌(ع) ورودی مردانه سرداب امام زمان‌(عج) را نیز از دیگر برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در سال جاری برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha