یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجاب

غرب به دنبال تضعیف و تخریب اعتقادات افراد در کشورهای اسلامی بویژه ایران است زیرا از گسترش اسلام در جهان در هراس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت‌الاسلام خلیل لکی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف ، که با حضور روسای ادارات در محل فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت حجاب اظهارداشت: استکبار جهانی به صورت تدریجی سعی در تزریق بی فرهنگی خود به جامعه اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به چالش های فراروی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی و غرب، فرهنگ و حجاب و عفاف جامعه ایران را هدف قرار داده است و در این زمینه به صورت تدریجی و گام به گام عمل می کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با تاکید بر اهداف غرب در زمینه فرهنگی خاطرنشان کرد: غرب به دنبال تضعیف و تخریب اعتقادات افراد در کشورهای اسلامی بویژه ایران است زیرا از گسترش اسلام در جهان هراس دارد.

وی با تاکید بر تزریق فرهنگ غرب به صورت تدریجی گفت: استکبار جهانی با استفاده از جذابیت‌های مختلف، سعی در القای تفکرات غربی از طریق گیرنده های ماهواره ای دارد و در این راه هم متاسفانه به موفقیت‌هایی دست یافته است.

حجت‌الاسلام لکی، از دین به عنوان یک مجموعه جامع آموزشی یاد کرد و افزود: آموزش مسائل دینی به عنوان مهمترین پایه زندگی،  باید به فراخور سن افراد به کار رود تا نتیجه معکوس ندهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha