جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نعیم قاسم

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از سکوت عربی و سرپوش گذاشتن بین المللی بر جنایات غزه، بر ایستادن حزب الله در کنار مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نعیم قاسم جانشین دبیر کل حزب الله با اشاره به تجاوز اسراییل به غزه گفت: بار دیگر جنایتکاران صهیونیستی به ملت مجاهد فلسطین در غزه حمله ور شده و کشتار کودکان و زنان و شهروندان بی گناه و ویران کردن خانه های مردم و تعطیل ساختن روند زندگی اجتماعی نشانگر میزان خطر این رژیم برای بشریت است.

وی در سخنان خود تاکید کرد این حمله نشان می دهد که اسراییل رژیمی بحران ساز و منشأ جنگ است و وجود این رژیم با جریان زندگی در منطقه در تضاد است.

جانشین دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد :غزه و فلسطین با تجاوز صهیونیستی بین المللی با مدیریت آمریکا روبرو هستند و آمریکا نیز با حمله زمینی اسراییل به غزه مخالفت نکرده و سفیر آمریکا در رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفته که اوباما شلیک موشک های مقاومت به اسراییل را به شدت محکوم می کند و اسراییل را به دفاع از خود در برابر موشک های حماس به طور کامل تایید می کند.

وی افزود: از سوی دیگر بان کی مون دبیر کل سازمان ملل نیز بر این تجاوز آشکار سرپوش گذاشته و فقط شلیک موشک های غزه به اسراییل را به شدت محکوم کرده و گفته که این حملات موشکی باید متوقف شود و در مقابل از نتانیاهو خواسته فقط خویشتندار باشد.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: ملت مجاهد فلسطین در غزه با یک جنگ واقعی روبرو هستند در حالی که عرب ها در سکوت ننگین خود فرو رفته اند اما مقاومت شجاع فلسطین با قدرت ملت خود همانند دو جنگ گذشته خود و همچون مقاومت لبنان پیروز خواهد شد، زیرا ملت فلسطین صاحبان این سرزمین و بر حق هستند. حماس و جهاد اسلامی و تمام مردان مقاومت ثابت کرده اند که مرد میدان و شرافت و پیروزی هستند و با وجود قربانیان زیادی که در این راه فدا کرده اند، اما شکست اسراییل به این است که به اهداف خود دست نمی یابد و توازن وحشتی که مقاومت فلسطین ایجاد کرده آغازگر مرحله جدیدی است.

وی در پایان گفت: ما در کنار مقاومت و اهداف و اقدامات آن هستیم و اسراییل خواهد فهمید که گامی اشتباه به سوی شکست خود و نابودی امنیت اسراییل در زیر آتش برداشته است و ان شاء الله جولای فلسطین نیز همچون جولای لبنان با پیروزی مقاومت همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha