یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ماهواره

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به فعالیت گسترده شبکه های ماهواره ای علیه معارف اسلامی گفت: از اهداف اصلی دشمنان توسط ماهواره ها، از بین بردن بنیان خانواده، شکستن زشتی فحشا و هدایت مخاطب به بی بندوباری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام عیلرضا حدائق، رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) فارس، امروز طی سخنانی در جمع ائمه جماعات، وعاظ، فرماندهان پایگاه ها و هیئت امنای مساجد، به آسیب های شبکه های ماهواره ای بر بنیان خانواده و نیز فرهنگ جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای با ترفندهای مختلف محتوای خود را به مخاطب عرضه  کرده و  اثر می گذارند.

وی افزود: در این گونه شبکه های ماهواره ای که با رنگ و لعاب بسیاری پخش می شود، فرهنگ و هنر بصورت غیر مستقیم آماج هجمه است و گردانندگان این شبکه های ماهواره ای در تلاشند تا با ظواهر و مادی گرایی، در فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی تردید ایجاد کنند و اهداف خود علیه این فرهنگ را عملی کنند.

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به اهداف دشمنان در راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان از فعالیت های ضد فرهنگی در جامعه اسلامی، از بین بردن بنیان خانواده، شکستن زشتی فحشا و هدایت مخاطب به بی بندوباری است.

حجت الاسلام حدائق، تصریح کرد: دشمنان از هر ابزاری برای اشاعه بی بند و باری و تزلزل در بنیان خانواده استفاده می کنند و تمرکزشان بر اعتقادات مردم است، چرا که با از بین رفتن و تزلزل در اعتقادات و فرهنگ اصیل اسلامی، از بین بردن بنیان خانواده چندان مشکل نخواهد بود.

وی با اشاره به انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور و به ثمر نشستن نظام جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ما، انقلابی بود که بر پایه معنویات بنا شد و مادی گرایی در این انقلاب جای نداشت.

حجت الاسلام حدائق کینه و عداوت دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دشمنان این نظام سالیان متمادی پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، با تحمیل جنگ تحمیلی در صدد بودند تا این نظام را از میان بردارند اما با شکست روبرو شدند.

رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به شکست های مختلف دشمنان در عرصه جنگ سخت علیه ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی زمانی که نتوانستند با جنگ سخت در مقابل این نظام بایستند، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آوردند و راه اندازی شبکه های ماهواره ای نمونه ای از تلاش دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha