جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
12

مسئول غرفه موسسه "احسن الحدیث" در نمایشگاه قرآن گفت: در طرح تربیت حافظان غیر حضوری خواهیم توانست حافظان و قاریان ممتاز و بین المللی را به جامعه اسلامی عرضه نمائیم.

حمید محصل، مسئول غرفه قرآنی "احسن الحدیث" در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه در تهران، اظهار داشت: این موسسه زیر نظر استاد موسوی از سال 1385 با حضور جمعی از اساتید قرآنی تاسیس شده است.

وی افزود: هدف از تاسیس این موسسه، ترویج فرهنگ قرآن و فعالیت های قرآنی بوده است و در این راستا توانسته است حافظان و قاریان قرآنی بسیاری را تربیت کند.

محصل تصریح کرد: موسسه احسن الحدیث در ترویج زندگی قرآنی بر مبنای دستورات قرآن کریم، گامهای اساسی برداشته به گونه ای که افراد شرکت کننده در طرح های این موسسه،  موفقیت های فراوانی را کسب کرده اند.

مسئول غرفه قرآنی احسن الحدیث با بیان این که "این موسسه از زمان تاسیس تا کنون توانسته است در دو حوزه خواهران و برادران حافظان و قاریان قابل توجهی را تربیت کند" تاکید کرد: موسسه در برگزاری کلاس های متعدد در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل فعالیت می‎کند.

وی درمورد فعالیتهای انتشاراتی موسسه احسن الحدیث نیز گفت: در این موسسه آثار قرآنی و نرم افزاری مورد نیاز علاقه مندان قرآن عرضه میشود که میتوان به کتاب رونخوانی و نرم افزارهایی در زمینه حفظ و قرائت قرآن اشاره کرد.

محصل با بیان این که این موسسه در مقاطع سنی مختلف به تربیت قاریان و حافظان قرآن پرداخته است، یاد آورشد: این موسسه در رده سنی کودکان با بکارگیری روشهای نوین آموزشی همچون داستان ها، بازی ها و اشعار قرآنی با محوریت جز سی ام قرآن، نکات قرآنی مدنظر را به کودک تزریق می‎کند.

 مسئول غرفه قرآنی احسن الحدیث در پایان با اشاره به راه اندازی دوره‎های مجازی، خاطرنشان کرد: این موسسه اقدام به راه اندازی طرح "حافظ قرآن غیر حضوری" کرده است که در این زمینه سایتی جهت شرکت داوطلبان غیرحضوری تدارک دیده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha