یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غزه

این روزها هنرمندان ایران اسلامی در کنار دیگر اقشار مردم، در دفاع از مردم غزه حضوری جدی دارند. یکی از این برنامه ها نمايشگاه عكس«بارش خون در غزه» در موزه هنرهاي معاصر فلسطين است که به زودی افتتاح مي‌شود.

خبرگزاری حوزه/ این روزها همه جا صحبت از غزه است. هر کس به طریقی یاد و نام و غزه را بر بلندای این جهان تاریک، فریاد می زند و از سویدای دل خویش با مردم رنجور این مرز و بوم پرغصه و غمگنانه همدردی می کند.

آری؛ حکایت غزه در این وانفسای غربت و بی کسی، حکایت ظلمی است که بر مردمانی تنهای تنهای تنها  می رود و پیش چشم جهانیان، خانه و کاشانه شان، زیر آوار تجاوز و تعدی غده چرکین جهان، ویران می شود.

آری؛ صدای مظلومیت مردم غزه در این گنبد فیروزه ای رمضان، زیر طاق نگاههای ما می پیچد و نوای بینوای درد و رنجشان، دل از دل خدا می برد.

اما مگر نه این است که رسول مهر و محبت و ستاره آسمان عشق و شفقت فرمود اگر کسی فریاد مظلومیت و درد و مصیبت مسلمانی را بشنود و پاسخش نگوید، مسلمان نیست؟!

و ما امروز نیوشای صدای غربت و مظلومیت ملت دردمند و بی پناهی هستیم که گناهی جز خواستن حق خدایی زیستن و ادامه حیات آنهم در سرزمین پدری شان ندارند و به همین دلیل آماج خون و خمپاره اند و زیر آوار ددمنشانه ترین و ناجوانمردانه ترین حملات و لطمات.

یاد امام عزیزمان بخیر که فرمود اگر همه مسلمانان هریک تنها یک سطل آب روی اسراییل بریزند این غده سرطانی را آب خواهد برد!

باری؛ این روزها هنرمندان ایران اسلامی عزیز نیز در کنار دیگر اقشار مردم مسلمان در دفاع از مردم غزه حضوری جدی و جانانه دارند.

یکی از این برنامه ها، برپایی نمايشگاه عكس«بارش خون در غزه» همزمان با روز جهاني قدس و دفاع از مظلوميت مردم مسلمان فلسطين، در موزه هنرهاي معاصر فلسطين است که به زودی افتتاح مي‌شود.

اين نمايشگاه شامل 40 قطعه عكس در ابعاد 50 در 70 است كه بمباران مناطق مسكوني غزه و بي‌دفاعي زنان و كودكان آن در قبال حملات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس را به تصوير كشيده است.

نمايشگاه عكس«بارش خون در غزه» ساعت 16 روز چهارشنبه اول مرداد ماه جاري گشايش يافته و تا 20 مرداد ماه همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 17 و پنجشنبه‌ها از ساعت 10 تا 15 پذيراي ديدار عکاسان و علاقه‌مندان است.

موزه هنرهاي معاصر فلسطين به نشاني ميدان فلسطين، خيابان طالقاني، خيابان برادران شهيد مظفر، تقاطع بزرگمهر است و بازديد از اين نمايشگاه براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha