چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
موسوی سمیرم

روز قدس روز اعلام همبستگی و نماد وحدت و مقاومت مسلمانان جهان است و در این روز آزادی خواهان تمام جهان نفرت و انزجار خود از مستکبران را فریاد می زنند و به تمام دنیا اعلام می کنند.

حجت الاسلام حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان با اشاره به لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: اگر امروز در کنار مردم غزه نیستیم تا با دشمنان دین بجنگیم وظیفه داریم روز قدس با شرکت هر چه پرشورتر در راهپیمایی از آنها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه هم دین و هم انسانیت ما حکم می کند که به دفاع از مظلوم برخیزیم، افزود: حضرت علی (ع) می فرمایند "کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا" ؛ بنابراین فرقی ندارد که این مظلوم چه دینی داشته باشد و به فرمایش حضرت علی ع وظیفه انسانی ما این است که از مظلومان دفاع کنیم.

امام جمعه موقت سمیرم بیان داشت: روز قدس روز اعلام همبستگی و نماد وحدت و مقاومت مسلمانان جهان است و در این روز آزادی خواهان تمام جهان نفرت و انزجار خود از مستکبران را فریاد می زنند و به تمام دنیا اعلام می کنند.

وی ادامه داد: به راستی که ابتکار و دوراندیشی امام خمینی (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ستودنی است چرا که این روز در ابتدا از ایران آغاز شد اما امروز در تمام جهان شاهد راهپیمایی مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این روز هستیم.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: مستکبران جهانی و صهیونیست ها از همین اتحاد می ترسند و از این رو در روزهای اخیر شاهد شدیدترین حملات این رژیم علیه مردمی بی دفاع بودیم.

وی با طرح این سئوال که در کجای قانون حقوق بشر حمله به زنان و کودکان بی گناه مجاز شمرده شده است، ادامه داد: حملات ددمنشانه رژیم غاصب و اشغالگر قدس بر علیه مردم نوار باریک و مرزی غزه قلب هر انسان با وجدانی را به درد می آورد و این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که پس کجاست آن همه ادعای حقوق بشر آمریکایی؟

امام جمعه سمیرم تاکید کرد: به لطف الهی حماس در این روزها با موشک های خود و به گروگان گرفتن سرباز اسرائیلی به خوبی در مقابل تجاوزگران ایستاده است و امیدواریم همچون مقاومت 8 روزه غزه، بار دیگر مردم فلسطین با مقاومت بی نظیر خود و با حمایت مردم آزاده جهان که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، به پیروزی بزرگی دست یافته و دشمنان دین را سرنگون سازند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha