جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 335535
۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
ماهواره

مسئول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه عنوان کرد:شیطان در هر عصری از ابزار آن زمان برای فریب انسان ها استفاده می کند

 به گزارش خبرنگار حوزه از کرمانشاه حجت الاسلام بهمن مفیداظهار داشت : امروز شیطان از ابزار ماهواره برای فریب انسان ها استفاده می کند، ماهواره ذاتاً بد نیست همانطور که تیغه چاقو ذاتاً بد نیست اما اگر این تیغ در دست یک پزشک باشد یا در دست یک قاتل کاربردش فرق می کند امروز ماهواره در دست شیاطین انس و جن است و اگر انسان به وسیله ماهواره به فساد کشانده شود به طبع آن جهان هم عقاب  می شود.

وی درخصوص مضرات استفاده از ماهواره گفت: طبق آیات قرآن کریم انسان خلیفه خداست و جایگاهی که انسان درهستی دارد هیچکدام ازموجودات دیگر ندارند و این کرامت و بزرگی به دست آوردنی است و ما استعداد بدست آوردن این جایگاه را داریم و بایدبرای رسیدن به این جایگاه  تلاش کنیم .

 مسئول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه تصریح کرد :امروز ماهواره بلندگوی شیطان است و نمی گذارد انسان به آن کرامت برسد زیرا شیطان در روز اول قسم خورده که نگذارد انسان به کرامت برسد.

حجت الاسلام مفید تصریح کرد:ماهواره دین،شخصیت،خانواده و.... را هدف قرارداده که حدود 160شبکه فارسی زبان  با هدف متزلزل کردن بنیان خانواده ها فعالیت می کنند.

   وی، ماهواره را موجب بلوغ زودرس نوجوانان و بلوغ زودرس را باعث کمی حافظه و مسولیت پذیر نبودن دانست و تاکید کرد:باید یک طرح جامعی برای مقابله با این معزل اجتماعی و دینی  صورت بگیردو خانواده ها را تشویق کنیم تا این بوق شیطان را ازخانه هایشان بیرون بیندازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha