یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 336310
۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
حزب‌الله

لبنان همچنان در خطر است و تکفیری ها آماده درگیری های بیشتر با لبنان هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در مجلس بزرگداشت اولین هفته شهادت علی حسین رضا در حسینیه شهر حاروف لبنان تاکید کرد: لبنان همچنان در خطر است و تکفیری ها آماده درگیری های بیشتر با لبنان هستند.

وی تاکید کرد: انتظار ما در این شرایط این است که ارتش لبنان به طور کامل مورد پوشش و حمایت سیاسی قرار گیرد، زیرا ارتش از روحیه و شجاعت لازم برای رویارویی با تکفیری ها برخوردار است اما از حمایت سیاسی لازم برخوردار نیست.

شیخ قاووق افزود: استمرار و فزونی خطر تکفیری ها برای لبنان اقتضا می‌کند که مقاومت نیز در مرزهای شرقی و پشت مرزها آمادگی و حضور بیشتری داشته باشد، زیرا اگر ما از این خطر غافل شویم، او ما را رها نمی‌کند و آنها اصرار دارند که لبنان را درگیر فتنه کنند و اکنون به خاطر حساسیت و اهمیت اوضاع، لبنان دیگر تحمل تحریک ها و تنش های داخلی را ندارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما در حزب الله روزانه با موجی از حملات رسانه ای و تحریک آمیز مواجه هستیم، اما تلاش می‌کنیم آن را به درگیری های سیاسی و رسانه ای نکشانیم، چون میدانیم ریشه دار شدن اختلافات داخلی همچون هدیه ای برای تکفیری‌ها است، اما اگر عده ای در داخل بخواهند حزب الله را مرعوب کنند تا موضع خود را در قبال سوریه تغییر دهد در اشتباه هستند و باید بدانند مقاومت قوی تر از آن است که بتوانند با اخاذی او را وادار کنند موضع خود را تغییر داده یا از هم پیمانان داخلی خود دست بردارد.

وی گفت: دشمن بداند حزب الله قوی تر از آن است که بتوانند با زور و تهدید آن را وادار کنند که از وظیفه خود در حمایت از مردم و کشور و مواجهه با تکفیری ها در مرزها دست بردارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha