جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 336747
۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
رهبری بیمارستان

رئیس جمهور: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است/ همه مردم بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ساعتي پس از عمل جراحي حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران در بيمارستان محل بستري رهبر انقلاب حاضر شد و از ايشان عيادت کرد.

آقاي روحاني در اين ديدار، بهبودي و سلامتي کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.

رئيس جمهور پس از ديدار در مصاحبه اي، با اظهار خرسندي از وضعيت عمومي رهبر انقلاب و انجام دقيق و مطلوب عمل جراحي و مراقبتهاي پزشکي پس از عمل تأکيد کرد: همه مردم بايد براي سلامتي، طول عمر و افزايش توفيقات ايشان در خدمت به ملت ايران و جهان اسلام دعا کنند.

آقاي روحاني حال عمومي رهبر معظم انقلاب را بسيار خوب و همراه با شادابي و نشاط توصيف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبيعي است و تيم پزشکي مجرّب، اين عمل جراحي را به بهترين و دقيق ترين وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهاي پس از عمل نيز بايد با همين دقت کار را دنبال کنند.

رئيس جمهور دعاي ملت ايران براي رهبر انقلاب را دعايي دائمي و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است، بنابراين مردم اصلاً نبايد نگران باشند و در کنار دعا براي سلامتي ايشان، همه بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.

وي به سفر خارجي از قبل برنامه ريزي شده خود در عصر امروز نيز اشاره کرد و گفت: تمايل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که اين سفر طبق برنامه انجام شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha