دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
قبور شهدا

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی خوزستان گفت: مراسم معنوی غبار روبی قبور شهدای روحانی فردا در گلزارهای شهدای اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: شهدای روحانی استان خوزستان بزرگترین ارزش و آرمان برای حوزه های علمیه هستند که باید درس های بزرگی از سیره و زندگانی آن بزرگواران تهیه و در اختیار طلاب جوان قرار داد.

وی بر لزوم توجه مدیران مدارس علمیه به برگزاری مراسم های گرامی داشت شهدای روحانی استان خوزستان تأکید کرد و اظهار داشت: اگر ما خواهان حفظ روحیه استکبار ستیزی طلاب جوان حوزه های علمیه هستیم، باید سیره و نوع زندگی این شهدای بزرگوار در روح این طلاب جوان دمیده شود که بهترین کار برای عملی شدن این مهم برگزاری جلسات خاطره گویی رزمندگان روحانی و گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در ادامه از اجرای مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدای روحانی اهواز خبرداد و بیان داشت: این مراسم معنوی با عنوان میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدای سراسر استان خوزستان اجرا و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته میشود.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به زمان این مراسم، افزود: مراسم معنوی میهمانی لاله روز پنج شنبه سوم مهرماه جاری رأس ساعت 16 با حضور خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و اقشار گوناگون مردم در اهواز برگزار میشود.

وی در پایان با دعوت مردم برای حضور در این مراسم پرفیض، اظهار داشت: از عموم مردم، به ویژه طلاب و روحانیون اهوازی برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید و امید است مورد رضایت شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران واقع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha