سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام محی الدین طاهری

حوزه / دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با گرامیداشت دوران دفاع مقدس، جایگاه امروز ایران را مدیون خون شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری، بعد از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای  بسیج، سپاه و ارتش در طول جنگ 8 ساله بزرگترین ضربه را به دشمنان اسلام زدند و اگر این کشور امروز روی پای خود ایستاده و مستقل است، نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان است.

وی گفت: با تلاش این دلیرمردان امروز ایران اسلامی به عنوان جزیره امنی مطرح شده هرچند تمام طرح‌ها و توطئه‌ها علیه این نظام است.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی با وجود تمام محرومیت‌هایی که از خارج بر آنها تحمیل شده، توانسته در کنار سپاه پاسداران دستاوردهای بزرگی در بعد نظامی داشته باشد.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: این دستاوردها سبب شده که هیچ ارتش و نیروی نظامی جرات نکند حتی نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد و این بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: اگر امروز جهان در عظمت و عزت ایران اسلامی خیره مانده همه مدیون دلاوران نظامی بوده و روحانیت ضمن افتخار به آنها همیشه پشتیبان ارتش و نیروهای مسلح است و حمایت از ارتش و نیروهای مسلح را وظیفه خود می‌داند.

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: امروز ایران اسلامی در زمینه امنیت داخلی هیچ مشکلی ندارد و اتفاقاتی که در عراق و سوریه رخ داده سبب شده که برخی شایعات نیز ساخته شود، اما حرکت بزرگ مردم در روز اول دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح نشان داد که نیروهای ارتش مثل همیشه آماده و در صحنه هستند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha