دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر ضرورت توج به اشتغال زایی جوانان، گفت: توجه به مسئله اقتصاد و فرهنگ طی سالی که گذشت کم رنگ بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیرازحجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که با حضور مختاری ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد، گفت: توجه به مسئله اقتصاد و فرهنگ طی سالی که گذشت کم رنگ بوده و استان فارس دچار معضل بیکاری است.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز افزود : طبق آمارها، قانون کار دچار مشکل است  و مسئولین کشور باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتظار روحانیت از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار و فراهم کردن امکانات برای جذب سرمایه گذار در استان فارس است.

مختاری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به این که نقش دولت، مجلس و مردم در ایجاد اشتغال بسیار مهم است، گفت: تزریق اعتبار یکی از راه های ایجاد اشتغال است و جامعه باید نگاه اقتصادی خود را درست کند.

وی تصریح کرد: مهم ترین مشکل سرمایه گذاران در امر اشتغال، جریمه های بانکی است و توزیع مناسب ثروت و رفع انحصارات، از پیشنهادات اداره کل در رفع بیکاری است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پایان ابراز داشت: نقش روحانیت در ترویج کسب در کشور بسیار مهم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha