جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد عباسپور - مرکز خدمات فارس

حوزه/ تجلیل و تکریم از اهل علم که با مجاهدت های خدا پسندانه خود، وظیفه خطیر تبلیغ و ترویج اسلام و مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) و حراست از دیانت مردم را بر عهده دارند، از ماموریت های مرکز خدمات حوزه است.

حجت الاسلام عباسپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه، ابراز داشت: این مرکز با علماء، روحانیون و طلاب که در سنگر علم و عمل فعالیت دارند، در ارتباط است و آنها را به عنوان ولی نعمت خود می داند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: علمای بزرگوارعمل به رسالت الهی خود، با صداقت واخلاص و پذیرش تمام سختی ها، از همه چیز خود گذشته و گام در مسیر ترویج معارف اهل بیت(ع) گذاشته اند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات  حوزه در راستای تکریم عالمان دین که در ترویج اسلام و فرهنگ غنی آن سختی ها را تحمل کرده اند، همه تلاش و ظرفیت خود را بکار گرفته است.

حجت الاسلام عباسپور یادآور شد: تجلیل و تکریم از اهل علم که با مجاهدت های خدا پسندانه خود، وظیفه خطیر تبلیغ و ترویج اسلام و مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) و حراست از دیانت مردم را بر عهده دارند، از ماموریت های مرکز خدمات حوزه است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha