سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 346550
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
پذیرش نخبگان

حوزه/ مدرسه علمیه نخبگان شیراز(شماره یک) از پذیرش داوطلبان نخبه ورود به حوزه در دوره های بلند مدت و سفیران هدایت، در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام جعفر جوشن با اعلام این خبر، به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: از علاقه مندان برای ثبت نام در مدرسه علمیه نخبگان شیراز(شماره یک) برای تحصیل در دوره های بلند مدت و سفیران هدایت، در مقاطع سیکل و دیپلم دعوت به عمل می آید.

وی ادامه داد: علاقه مندان در دوره راهنمایی قدیم و یا اشتغال به تحصیل در پایه هشتم دوره اول متوسطه به شرط قبولی در امتحانات آخر سال می توانند در دوره های بلند مدت این مدرسه ثبت نام کنند.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان شیراز(شماره یک) افزود: متقاضیان برای شرکت در آزمون ورودی می بایست از نظر نظام وظیفه منع قانونی داشته باشند و ثبت نام طبق شرایط سنی انجام می شود.

حجت الاسلام جوشن خاطر نشان کرد: ثبت نام داوطلبان تا 15 فروردین ماه 94 ادامه دارد و آزمون ورودی نیز روز چهارشنبه 28 فروردین، ساعت 9 صبح برگزار می شود.

وی همچنین استفاده از اساتید مجرب و برجسته‌ی استان، آموزش پژوهش محور، فراهم نمودن شرایط جهت تدریس در حوزه های علمیه، اتمام دوره 6 ساله سطح یک حوزه در 4 سال و ... را از ویژگی های مدرسه علمیه نخبگان شیراز اعلام کرد.


برپایه این گزارش، متقاضیان می توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  www.howzeh-Qom.com       و www.nokhbegan1.blog.ir  و یا با شماره تلفن  365061040 با پیش شماره 071تماس حاصل نمایند

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha