جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 346477
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
چند خبر کوتاه

حوزه/ برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن کریم در سومین حرم اهل بیت (ع) و حضور فعال روحانیون نهاد در اعزام های اساتید و دانشجویان به سرزمین وحی از اخبار کوتاه از استان فارس است.

حجت الاسلام محسن اسماعیل پور رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس، بیان کرد: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم به میزبانی استان فارس و حضور استان های هم جوار برگزار شد.

وی گفت: حرم شاهچراغ(ع) در این روز میزبان استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است.

حجت الاسلام محسن اسماعیل پور گفت: این مراسم با اجرای تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برجسته آغاز شد و سپس شرکت کنندگان در رشته های قرائت، حفظ و مفاهیم و در سه رده ی نونهالان و جوانان و بزرگسالان و در بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداختند.

* حضور فعال روحانیون در اعزام اساتید

حجت الاسلام نیری مسئول نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز نیز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهار کرد: اردوی سرزمین وحی ، ویژه اساتید و دانسجویان متاهل و مجرد توسط این مجموعه و به همت شورای ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: این اردوی سرزمین وحی در دوره اول ویژه اساتید دانشگاه ها به تعداد 256 نفر، در دوره دوم ویژه دانشجویان متاهل به تعداد 250 نفر و در دوره سوم ویژه دانشجویان مجرد به تعداد 137 نفر برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: اساتید و دانشجویان متقاضی می توانند با پرداخت وام کمک هزینه در این اردو عازم حج عمره باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha