چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان درچه با تاکید بر اینکه روحانیت نگهبان دین و حافظ انقلاب در برابر فتنه های دشمن است، گفت : دشمن برای از بین بردن این برج مراقبت از هیچ نقشه و فتنه ای کوتاه نخواهد آمد .

حجت الاسلام سعید عابدی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان درچه درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه دراصفهان گفت: ملت ایران، نعمت آزدای و امنیت را مدیون جوانانی که با از خودگذشتی، لحظه ای ازآرمانهای امام امت و انقلاب کوتاه نیامدند و با پیروی از مولایشان حضرت ابی عبد الله(ع) در مقابل دشمن تا آخرین نفس ایستادگی و مقاومت کردنده اند .

وی در ادامه نقش روحانیت را دفاع از کیان انقلاب و هدایت جامعه مهم دانست و اظهار داشت: روحانیت همان طور که در سالهای دفاع مقدس حضوری پررنگ در میادین رزم حق علیه باطل داشت و موجب شور معنوی در میان جوانان  می شد،لازم است با قدرت و توان بالا و مجهز شدن به انواع علوم، جامعه  را از آلودگی اعتقادی و دینی  واکسینه کند .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دُرچه گفت : روحانیت امید امت دربرابر شبهات اعتقادی است و در شرایطی که دشمن  برای از بین بردن این برج مراقبت از هیچ نقشه و فتنه ای کوتاه نخواهد آمد باید با برنامه های قوی شیطنت های دشمن را خنثی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha