شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: کمک به هیئت‌ها و حسینیه‌ها بسیار خوب و مهم است، اما باید مراقب بود که محلی برای سوءاستفاده افراد سودجو و فریب دادن مردم نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، عصر امروز در نشست اعضای جامعه روحانیت با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به گزارش ارائه شده، اظهار کرد: اگر برنامه‌های مطرح شده اجرا شود، شیراز تبدیل به مدینه فاضله می‌شود که البته با یک برنامه‌ریزی خوب و دقیق و مشارکت همگانی این کار شدنی است.

وی با اشاره به برنامه‌های معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: توسعه مقبره‌ ام احمد، مادر شاهچراغ(ع)، باید در اولویت کارهای شهرداری قرار گیرد چراکه در حقیقت ابتدا ایشان امین ولایت بوده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه این بانوی بزرگ٬ افزود: انجام این امر توسط معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اقدامی پسندیده است که می‌توان با اعلام یک فراخوان٬ کسانی که آمادگی دارند در این طرح مشارکت کنند.

تولیت آستان شاهچراغ(ع) با اشاره به طرح محله محوری٬ خاطرنشان کرد: این طرح بسیار خوب است، اما باید به نحوی اجرا شود که تبدیل به ایجاد معضل در محلات نشود.

وی تصریح کرد: کمک به هیئت‌ها و حسینیه‌ها بسیار خوب و  مهم است، اما باید مراقب بود که محلی برای سوءاستفاده افراد سودجو و فریب دادن مردم نشود.

عضو جامعه روحانیت شیراز درباره تبلیغات سالم واحیای هویت محلات، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی در سطح کشوری و جهانی٬ برخی از بازی‌ها محلی را احیاء و معرفی کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha